Posted by : KPopRanter September 25, 2013

 

K-Pop Ranter?
Nugu?

Home of the random articles, I have a few quick shits to spew while it's like 3 in the morning, I'm supposed to be studying for an exam and am currently having hallucinations of a dancing llamas and world peace. (I apologize for my words beforehand.)

haters gon' hate

So.
'Sup?

First thing's first: Blogger is fucked as shit.
Why I chose blogger for this site?
I don't know.
Too lazy to maneuver Wordpress at the time I created the site (women issues)?
That is true.
Too cheap to fish out money for a custom domain elsewhere?
That is also true.

Anyway, if you have been checking here longer than like 2 days, kudos to you. You've probably noticed a glitch this shit has and I'm not even sorry at this point cause I've stopped caring.
Like, whenever a post is posted, it makes 50000000000000 posts entitled 'K-Pop Ranter' that's supposedly created by me (I don't write these shits), multiplies like bunnies (apparently, as said by Andi) and has nothing on it but blankness and shame. It's crazy as hell and to be honest, I'm too lazy and technologically-challenged to even attempt fixing. So for now and forever, just make do and grab your self a mother fucking Popsicle.

Also, Disqus is a little bitch and whenever we make an article, it doesn't load so we have to comment on the regular blogger commenting system like '.' or 'shabalaba dingdong', THEN it loads. If you comment on the default blogger one before it loads, your comment is deleted forever so if you read this, try to understand what I'm saying cause I'm too lazy to reword it for you to understand it better.
#thethuglyf


Uhm. 
Oh yeah. 
Am I being thirsty if I say this? 
Probably. Too bad. 
But I like comments. I read all the comments here and for the most part, they're non-stupid. 
So yeah. 
Like the Kc1324677645663246 a bajillion number person who commented somewhere that I didn't know frequent commenters.
I actually am not oblivious of you LOL. 
#IhaveNoLife
YEAH BUT everyone should comment more 
There's like a plethora of returning visitors and like 1% comments. Do you hate me ;~~~; 
GIVE ME UR SARANG and pubes
(I'm weird. Deal with it.)


Lastly, semester started. 
In le summer, it was update daily. 
Now, it's update when possible which could skip days if you haven't noticed.
We're not dead (if you care), we're just busy.

I don't reveal personal information on the site but I'm studying to be a doctor.
Why I'm blogging about K-Pop? 
Who the fuck knows why. But I study like daily and go places like hospitals and shit (guise I saw some1 have a stroke ok that is awsum) so I can't make a post... daily. 
But I'm trying, guise sho pls. barE WITH me ;~~~


Yeah 
but that's everything? 
Blog bitch glitch 
Quench my thirst with comments 
Time management issues 
Yup. 

So
.
.
.
until next time? 

Stay classy. Miley Cyrus, lookin' at you. 
Bai


{ 12 comments... read them below or Comment }

  1. sarang (malay-english) = nest
    nest = pubes
    pubes and pubes???
    that is one extreme pubes you got there...

    ReplyDelete
  2. lol, seriously I don't think you went two sentences without cursing!!

    side note: I don't think its possible for Miley to stay classy. If a Korean artist made a video like wrecking ball she would be dragged out to the street and slapped by a bunch of ajumma's

    ReplyDelete
  3. I've reading your site for the longest time and I LOVE IT! I used to read akp for k ent news, but they are so...sterile? Your comments are way more sassy and original than akp's.


    I'M GIVING YOU MAI SARANG K GURL YOU DA BEST

    ReplyDelete
  4. She's trying to see if she can save up enough pubes to bake a pie out of it.

    ReplyDelete
  5. She's got such a colorful vocabulary arsenal doesn't she?


    What if they were indie? Do you think they'd be able to pull that off? LOL

    ReplyDelete
  6. I love the way Tiffany writes. It's got it's own special flavor.

    ReplyDelete
  7. MILEY CYRUS IS SO CLASSY!!111 U R JELLOUS

    ReplyDelete
  8. Why are most of us studying to be doctors lmao hi5 gurl no problemo

    ReplyDelete
  9. DOCTOR = MONEY. AND I LIKE MONEY
    lmao no jk but i always wanted to be a doctor ever since i was a wee little tot c:

    ReplyDelete

- Copyright © K-Pop Ranter - K-Pop Ranter - About - Contact Us! -

Google Analytics Alternative